Woensdag 7 Augustus. Chablis-St. Syr les Colons. 13 km.

7 augustus 2013 - Saint-Cyr-les-Colons, Frankrijk

Woensdag 7 Augustus. Chablis-St. Syr les Colons.  13 km.

We hebben slecht geslapen afgelopen nacht. Er was een hoop lawaai op het terras voor het hotel en er werd daar ook veel  gerookt. Onze kamer lag daar net boven. Vanochtend bleek dat er ook nog een zwerver overnacht had. Kortom: absoluut geen aanrader, dit hotel de  la Poste in Chablis.

Het was zwaar bewolkt toen we vertrokken en we liepen de wijngaarden weer in. Bergje op en bergje af. Sommige stukken waren moeilijk te begaan en onze schoenen waren 3 keer zo zwaar geworden door alle kluiten modder. De poncho’s moesten ook nog aan, want het begon te miezeren. Wat een verandering vergeleken met de afgelopen dagen… het was maar een kort stukje lopen tot St. Cyr les Colons.

blubberschoenen wijngebied bij Chablis (6) steenweg bij Chablis kerkje bij Prehy

We moesten ons melden bij de Mairie en we werden naar een geweldig mooie gite gebracht. We delen de gite met Marga, een vrouw uit Utrecht. Wij hebben een 8 persoons slaapkamer met ons tweeën  en zij een zelfde kamer voor haar alleen. Er is een grote gezellige woonkamer en zelfs een wasmachine en droger. We hebben het erg gezellig met z’n drieën en straks gaan we samen naar het kruideniertje om eten voor vanavond te kopen. We hebben het weer prima voor elkaar.

1. Nancy Schoon:
    11 augustus 2013
    Tikkertje gespeeld in de 8 persoonskamer :).