3 mei 3015 Osserain - Uhart Mixe 16.5 km.

3 mei 2015 - Uhart-Mixe, Frankrijk

Het wordt drukker op de route. ..

We hebben gisteren tot 22.00 uur buiten gezeten want het voelde als een zwoele zomeravond. In de schemering vlogen er vleermuizen soms rakelings over ons hoofd. Ze draaiden een soort circuitje boven de tuin. Er zaten ook een paar overactieve kikkers in de buurt...dat was wat minder leuk, want ze maakten toch een herrie...
Vanochtend kregen we een lunchpakketje mee en samen met de stukken stokbrood die we bewaard hadden bij het avondeten hadden we genoeg te eten voor vandaag. Het was echt genieten onderweg...prachtige vergezichten, veel bloeiende bermen, grote boerderijen en op de achtergrond die grote reuzen; de Pyreneeën. We ontmoetten onderweg wel 12 andere pelgrims, want er komen nu meerdere routes bij elkaar. De meesten zijn Fransen, maar er liep ook een meisje uit Ierland. We lopen nu in Frans Baskenland. Dat zie je ook aan de borden op straat, want veel staat daar tweetalig op aangegeven.
Op dit moment liggen we heel comfortabel op een ligbed in de tuin van ons hotelletje. We werden ontvangen met een groot glas citroenlimonade...heerlijk fris na zo'n lange klim en straks gaan we hier eten.

1. Marianne en Leo:
    hoi Joop en Inge

Leuk om jullie weer te volgen via de mail, zet hem op, veel sterkte voor de loop, maar vooral veel fun voor jullie samen, geniet er van. heel veel lieve groetjes Leo en Marianne
  2. Olga van dalsem:
    Hoi,
    Ik heb jullie weer gevonden op mijn mailadres en geniet van de verhalen. Ik hoop dat jullie goede vorderingen maken en van alles dubbel en dwars genieten.
  3. Frans G.:
    Hoi Inge en Joop,
    Jullie zijn al weer goed op weg. Leuk jullie avonturen zo weer te kunnen volgen. We hopen dat ook deze etappe weer voorspoedig
    mag verlopen. Alle respect voor jullie doorzettings vermogen.
    Veel succes!!
    Gerda en Frans
  4. Kitty:
    4 mei 2015
    Hoi Inge en Joop , leuk om jullie weer te volgen hoop voor jullie dat ook deze etappe weer voorspoedig verloopt
    Groetjes van Libbe en Kitty
  5. Jaap, Lin en sofie:
    4 mei 2015
    Ja ja.. De pyrineen komen steeds dichterbij!!! Wij zijn ook weer thuis na een weekendje Franeker! Zet m op... En tot gauw!! X