Maandag 12 augustus Saint Germain du Bois-Champlemy 23 km.

12 augustus 2013 - Champlemy, Frankrijk

Maandag 12 augustus Saint Germain du Bois-Champlemy  23 km.

Genieten van een heerlijke luxe….

Het blijft nog steeds fantastisch wandelweer. Ongeveer 23 graden en een lekker windje. En ook vandaag hebben we weer genoten van prachtige uitzichten. Tussen de middag konden we gelukkig een stokbrood kopen in Varzy, want op maandag is alles gesloten. En het is al heel zuinig met winkeltjes in de Franse plattelandsdorpen. Je moet van te voren ook goed bekijken of je wel een dorp met een bakker of kruideniertje tegenkomt, want anders wordt het honger lijden. We zijn nu in een chambre d’ hotes in Champlemy en hebben een geweldig mooi kamer met luxe badkamer. Vanavond kunnen we hier eten en we worden tegen 20.00 uur verwacht voor een aperitief. Dus dat belooft  weer veel goeds.

Gotische kerk van Cuncy les Varzy_2 2013-08-12 10.02.21 omgeving Varzy (2) Wat een pracht bij Varzy2013-08-12 11.21.02 omgeving Varzy (5) omgeving Varzy (8) omgeving Varzy (12) Varzy wasplaats in Varzy Chapelle Saint Lazare bij Varzy bij Mme Monarge in Champlemy

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Carla:
    13 augustus 2013
    Hoi Inge en Joop, toch jullie weblog gevonden.
    Jullie gaan lekker zo te lezen. Ik krijg meteen alweer de wandelkriebels wanneer ik jullie verslagen zo lees!!
    Maar goed, over 8 maanden "mag" ik ook weer verder lopen.
    Succes! groetjes, Carla uit Noord-Scharwoude