zaterdag 25 oktober. Isle - Le clos d' arthonnet bij Flavignac 22,5 km.

25 oktober 2014 - Flavignac, Frankrijk

Wat is de beloning van steeds maar stijgen en stijgen?

Moe maar erg tevreden zitten we op de waranda van ons Chambre d'hotes met een glas appelsap van eigen boerderij. Lekker gedouched en in afwachting van ons avondeten.....Het was een prachtige dag. Een heerlijke temperatuur en vanmorgen een lekker zonnetje. We hadden de laatste bebouwing van Isle al gauw achter ons gelaten en liepen een tijdlang langs een weg met veel eikenbomen. Twee mannen liepen daar te zoeken en toen we vroegen wat ze deden vertelden ze dat ze op zoek waren naar champignons. 'Waar eiken zijn, daar vind je champignons' zeiden ze. We hebben ons er maar niet aan gewaagd want we zagen allerlei modellen....en we willen graag nog een poosje doorwandelen. Dit is ook de streek van de foie gras en de eerste ganzenfarm hebben we al gezien. Ook demooie bruine Limousin koeien kwamen we steeds weer tegen. We zijn vandaag de Vienne overgestoken bij Aix sur Vienne en vanaf daar ging het omhoog en omhoog.. en je raadt het al....De beloning is iedere keer een prachtig uitzicht.

1. Margo:
    25 oktober 2014
    He toppertjes, de kop is eraf, de eerste km in de benen en een prachtige omgeving. Dus het is weer genieten ! Nog heel veel wandelplezier ! X Margo
  2. Nancy Schoon:
    25 oktober 2014
    Proost en geniet van jullie maaltijd.
  3. Willem de Boer:
    26 oktober 2014
    Zie er er mooi uit. Veel plezier!!!!
  4. Frans G.:
    26 oktober 2014
    Jullie zijn al lekker op weg en trekken door één van de'mooiste delen van Frankrijk. Wens jullie een goed verloop van de tocht!
    Succes!