Vrijdag 9 mei. Aureil - Limoges 14 km

9 mei 2014 - Limoges, Frankrijk

Wat zijn deze weken omgevlogen.....

Gisteravond kwam madame Morin ons lopend het avondeten brengen in een grote mand. Ze loopt krom van de reuma en toch is het haar geen moeite te veel om het ons naar de zin te maken. We hebben heerlijk geslapen op de zolder en vanmorgen hebben we onze laatste etappe naar Limoges gelopen. De kathedraal is prachtig maar verder overvalt alle drukte en lawaai van de grote stad ons erg. Morgen gaan we weer met de trein naar huis en dan begint ons gewone leven weer. We hebben iedere dag met volle teugen genoten en we kunnen haast niet wachten om over 7 weken onze tocht weer voort te zetten. We bedanken iedereen die met ons meegelopen is via ons blog en hopen dat jullie ons in juli weer gaan volgen.

1. Carla:
    9 mei 2014
    Jullie hebben er weer heel wat kilometers opzitten in die twee weken. Het blijft allemaal genieten he door dat mooie Franse land! Goede terugreis! Leuke berichten schrijf je Inge!
  2. Susan, Dennis en lize:
    9 mei 2014
    Jammer he dat het er alweer op zit...slaap lekker jullie laatste nachtje en goeie reis morgen!! Xx ons
  3. Ingrid:
    Hoi Joop & Inge,
    Wat toch stoer en knap al die km die jullie weer te voet hebben afgelegd.
    Uniek om dit zo samen te kunnen doen !!!
    Tot gauw groetjes Hans & Ingrid.
  4. Henny en Jan:
    10 mei 2014
    Inge en Joop
    Goede reis naar huis na weer een topprestatie
  5. Carla:
    12 mei 2014
    Hoi Inge en Joop. Ik zit nu in zo'n kabouterhuisje! Heel leuk! Alleen regent het steeds. Gisterochtend ook regen. Verder lukt het alle prima! Groetjes Carla
  6. Kitty:
    12 mei 2014
    Knap hoor dat jullie al weer zo veel kilometers hebben afgelegd.
    Goede reis terug groetjes Kitty