1 mei 2015 Orthez - Trescoigt 9 km.

2 mei 2015 - Pyrénées-Atlantiques, Frankrijk

Een mooie start...

Na een hele lange reis met veel wachttijd op de stations van Bordeaux en Bayonne, kwamen om 18.15 uur aan in Orthez. Onze beste vriend de gps ging weer aan en al snel liepen we Orthez uit. We hadden alle geluk van de wereld met het weer...het had zowat de hele dag geregend, maar nu was het droog en zelfs de avondzon liet zich zien. Het was meteen pittig berg op en berg af. Zo kunnen we mooi inlopen voor de Pyreneeën over een paar dagen. De merels deden hun best met het hoogste lied en houtduiven en krekels lieten ook van zich horen. We hebben het eerste hert al gezien..Dus we zijn al weer helemaal in the mood. We zijn nu te gast in een gite van madame Mireille, een hele hartelijke, gastvrije vrouw. We hebben een huisje voor onszelf met een prachtig uitzicht op de bergen. Het is dat we van plan zijn om te lopen, want anders zou je hier zo een week willen blijven. Vanavond gaan we op tijd naar bed, want we zijn al vanaf 04.00 uur vannacht in touw.

1. Rik:
    3 mei 2015
    Leuk om weer te lezen waar jullie verblijven, heen gaan en wat jullie onderweg zien. Veel plezier en hopelijk blijven jullie het geluk houden met het weer zoals bij de aankomst.
    Groeten Rik
  2. Jacco: