8 juli 2015 Santo Domingo de Calzada - Belorado 23.5 km.

8 juli 2015 - Belorado, Spanje

Graan, dorpjes en vrachtauto's.....

In het donker startten we vandaag. Uit alle straatjes komen de pelgrims aangelopen en in een lange sliert gingen we het stadje uit. De pessimisten hadden al een regen hoes om hun rugzak gedaan. Helemaal niet nodig...er is geen druppel gevallen vandaag, hoewel de lucht er soms dreigend uit zag. De route ging weer door enorme graanvelden, heuvelachtig en weids. We passeerden veel kleine dorpjes, waar een terrasje of klein winkeltje was...en veel bankjes om uit te rusten. Jammer genoeg liepen we ook vaak naast de snelweg, waar veel vrachtverkeer langs raasde.
We verblijven nu in een hotel/herberg met een grote tuin en zwembad. Heerlijk om daar uit te rusten van deze dag. We kregen weer een heerlijk pelgrims menu met een grote salade, patatjes en varkensfiletlapjes en een ijsje toe. Inclusief wijn voor 10 euro p.p.
Morgen gaan we klimmen en komen we door bossen. We streven er naar om voor 6 uur te vertrekken want het wordt een lange dag met 24.5 km.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jaap, Lin en sofie:
    Succes morgen!!
  2. Henny en Jan:
    8 juli 2015
    We genieten met jullie mee. Sterkte morgen met de wandeling.
  3. Margriet:
    8 juli 2015
    Heel veel succes!!! Morgen lees ik weer, zo leuk jullie verhalen!
  4. Edgar Hagen:
    9 juli 2015
    Volg sinds kort jullie belevenissen. Heel erg leuk. Kijk alweer uit naar de volgende blogs. Veel plezier!!!!!!
  5. Jacco:
    9 juli 2015
    Jullie gaan weer lekker, suc6 en volg jullie verhalen weer met veel plezier.

Enjoy