vrijdag 31 oktober Borie Marty - Douville 21.5 km.

31 oktober 2014 - Douville, Frankrijk

Door een indrukwekkend landschap

Het was even lastig om vanaf het hotel weer op een rustiger weggetje te komen en de auto's en vrachtwagens denderden met volle vaart langs ons heen. Het was zaak om de pet in de hand te houden want anders werd ie van je hoofd af geblazen. Gelukkig was er wel een berm. Na een kwartier liepen we in de stilte en eigenlijk bleef dit de hele dag zo. Het landschap is indrukwekkend; hoge heuvels en diepe dalen. Veel bossen met bomen in herfstkleuren en af en toe een paar huizen bij elkaar. Het was zwaar lopen vandaag met onophoudelijk klimmen en dalen, maar het ging ons erg goed af. Als we dit de eerste wandeldag gehad zouden hebben, zouden we er een hele kluif aan gehad hebben. We hebben voor onszelf een goed ritme gevonden; twee uur achter elkaar lopen (met flink de pas erin) daarna lekker pauzeren met een broodje en een kop thee. Dan weer twee uur lopen gevolgd door een goede pauze en tenslotte het laatste stuk naar het overnachtingsadres. Tussendoor drinken we herhaaldelijk water. Op deze manier blijven wij energiek. Het is nog steeds ongelooflijk mooi weer. Vandaag was het maar liefst 26 graden. We zijn nu in Douville in hotel Tropicana en hebben een mega grote kamer en een badkamer met massagedouche. Heerlijk......

1. Jaap, Lin en sofie:
    31 oktober 2014
    Wat heerlijk, nog even genieten van het zomerse weer!! Een lekker bed en een massage douche hebben jullie wel verdiend na al dat lopen!! Geniet er maar lekker van.. X
  2. Susan, Dennis en lize:
    Wat lekker, zulk mooi weer!! Dat is toch echt genieten zo!! Veel succes en vooral veel plezier samen!! X van ons