Zaterdag 26 april Bourges - Le Noir à Burat 9 km.

26 april 2014 - Bourges, Frankrijk

Droog overgekomen met de portemonnee nog in de zak

Het was vroeg opstaan vandaag omdat de taxi ons om 06.30 uur kwam ophalen om ons naar Schiphol te brengen. Vanwege Koningsdag vertrok de Thalys vanaf Schiphol en we durfden het niet aan om vanaf Heerhugowaard met de trein te gaan omdat we dan erg krap in onze tijd zouden zitten.
De reis verliep erg vlot en in de metro van Parijs merkte Joop gelukkig net op tijd dat iemand bezig was zijn portemonnee te rollen. Dat was dus dikke pech voor de zakkenroller.
Vanaf Parijs zag het er buiten steeds donkerder uit en in Nevers, waar we moesten overstappen, plenste het van de lucht. Maar gelukkig....in Bourges waar we onze tocht gingen beginnen, klaarde het op en liepen we over een mooi fietspad in een mum van tijd de stad uit. Het zonnetje brak door en de vogels zongen om het hardst. Bij de supermarkt nog even eten voor morgen gekocht en daarna nog een uurtje lopen voordat we in ons hotel waren. Lekker gedouched en lekker gegeten en straks op tijd naar bed.

1. Jaap, Lin en sofie:
    26 april 2014
    Gelukkig was Joop zo oplettend!! Geniet van de komende twee weken! X
  2. Susan, Dennis en lize:
    26 april 2014
    Nou dat kwam goed af met die portemonnee! Lekker dat verder alles goed is gegaan, loopse en veel plezier!! X
  3. Carla:
    27 april 2014
    Succes Inge en Joop, ik vertrek morgen naar Vezelay voor mijn twee etappe (Vezelay-Pyreneeen). Heb er weer veel zin in!
    Ik ben vorige week voor het eerst oma geworden van een kleindochter. Daarom nu wat later op pad.
  4. Gert Jan en Jantien:
    28 april 2014
    Wat een geluk dat je het in de gaten had Joop, anders loop je komende twee weken niet zo gezellig meer zonder geld en bankpas (neem ik aan). Heel veel succes. Lezen met veel plezier jullie verslag.